powrót

Specjalna infolinia oraz porady lekarskie online dla klientów Generali, Proamy i Concordii

Informacje prasowe CSR

02 / 04 / 2020

Generali, Proama i Concordia Polska Grupa Generali udostępniły dla swoich klientów dedykowaną infolinię, dzięki której mogą uzyskać bezpłatnie porady związane z koronawirusem. Dzięki współpracy  z firmą Meedy klienci spółek Generali Polska zyskują również dostęp do usług telemedycznych i będą mogli skorzystać z konsultacji lekarskiej bez wychodzenia z domu.

Klienci spółek Generali, otrzymują dostęp do bezpłatnych konsultacji w sprawach związanych z koronawirusem. Pod dedykowanym numerem telefonu, przez 7 dni w tygodniu, od godziny 8:00 do 20:00, dostępni są konsultanci posiadający wykształcenie medyczne. Można dowiedzieć się od nich, m.in. jakie są symptomy zarażenia  koronawirusem, jak postępować w przypadku podejrzenia zarażenia, gdzie znajduje się najbliższy szpital zakaźny, jaki jest numer do najbliższego Sanepidu. Obsługę infolinii zapewnia firma Meedy, doświadczony dostawca usług telemedycyny. Informacje o szczegółach, wraz z numerem infolinii, znajdują się na stronie www.generali.pl.

Ponadto, dzięki współpracy Generali i Meedy Klienci Generali i Concordii zyskują dostęp do sprawdzonego portalu, na którym mają możliwość umówienia się na tele/wideowizytę. Wizyta ta jest opłacana samodzielnie przez Klienta.

W okresie, gdy dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, a duża część stacjonarnych wizyt lekarskich jest odwoływana, wiele osób szuka porad medycznych online. Niestety pojawiają się również w sieci nieprawdziwe oferty konsultacji. Chcemy pomóc naszym Klientom w znalezieniu rozwiązania i dać im dostęp do tego typu usług u sprawdzonego partnera. Meedy zajmuje się telemedycyną od lat. By być dla naszych klientów partnerem na całe życie, staramy się identyfikować trudności z jakimi się obecnie mierzą i zaproponować im sposób ich rozwiązania, nawet jeżeli nie dotyczą bezpośrednio naszej oferty  – podkreśla Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU SA i Concordia Polska Grupa Generali. 

Za pośrednictwem specjalnej platformyklient samodzielnie wybiera lekarza, dogodny dla siebie dzień i godzinę, a następnie umawia i opłaca wizytę.  Na portalu dostępnych jest 16 specjalizacji lekarskich, m.in. internista, pediatra, endokrynolog, kardiolog, onkolog, dermatolog czy pulmunolog. Poradę można uzyskać w formie telekonsultacji lub wideokonsultacji. Jeżeli będzie taka potrzeba, lekarz wystawi e-receptę lub e-zwolnienie. Klient może skonsultować również wyniki swoich wcześniejszych badań oraz historię choroby.

Wizytę lekarską online można umówić za pośrednictwem platformy www.lekarzonline.meedy.pl.

GRUPA GENERALI

Generali Polska jest ważną grupą ubezpieczeniową w Polsce oraz częścią Grupy Generali – niezależnej, włoskiej Grupy, o silnej pozycji międzynarodowej. Założona w 1831 roku, Grupa Generali znajduje się wśród wiodących na świecie ubezpieczycieli i działa w 50 krajach, z przypisem składki przekraczającym 69,7 miliardów euro w 2019 roku. Z niemal 72 000 pracowników na świecie i 61 milionami klientów, Grupa zajmuje wiodącą pozycję w  Europie i jej obecność coraz bardziej liczy się w Azji oraz w Ameryce Łacińskiej. Ambicją Generali jest bycie „partnerem na całe życie” dla swoich klientów, oferując im innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania dzięki niezrównanej sieci dystrybucji.  Generali działa w Polsce od 1998 roku. Oferuje ubezpieczenia majątkowe i osobowe klientom indywidualnym oraz korporacyjnym, a także ubezpieczenia na życie, prowadzi także działalność w segmencie funduszy emerytalnych. W Austrii, Europie Centralnej i Wschodniej oraz w Rosji Grupa prowadzi działalność poprzez jej Biuro Regionalne Austria, CEE i Rosja z siedzibą w Pradze, będąc w 12 krajach jednym z trzech wiodących ubezpieczycieli w regionie.