KOMUNIKATY
26.10.2020
Telefoniczne zgłaszanie szkód
Szanowni Państwo,
nastąpiła zmiana godzin funkcjonowania infolinii przyjmującej zgłoszenia szkód (numer telefonu 61 85 84 808).
Telefoniczne zgłoszenie szkody jest możliwe:
- od poniedziałku do piątku w godz. 7-20,
- w soboty w godz. 8-13.
12.08.2020
Przerwa w działaniu infolinii
Szanowni Państwo,
w piątek 14.08.2020 Infolinia Kliencka 61 858 48 00 będzie wyjątkowo wyłączona. Infolinia Biura Likwidacji Szkód będzie działać bez zmian.
Zachęcamy Państwa do kontaktu z nami do czwartku włącznie. Na wiadomości mailowe, które wpłyną w piątek 14.08.2020 odpowiemy najszybciej w dniu 17.08.2020. Od poniedziałku 17.08.2020 działamy bez zmian.
23.03.2020
Zachęcamy do zgłaszania szkód on-line lub e-mailowo
Szanowni Państwo,
informujemy, że ze względu na sytuację z koronawirusem kontakt telefoniczny z nami w sprawie zgłoszenia szkody może być utrudniony.
Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania szkód:
- za pomocą formularzy on-line (dot. szkód uprawowych i majątkowych),
- e-mailowo na adres szkody.poznan@concordiaubezpieczenia.pl (pozostałe szkody, np. komunikacyjne, agro casco, NNW).
Przepraszamy za niedogodności.
20.03.2020
Informacje w sprawie koronawirusa
Szanowni Państwo,
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, wszystkie osoby, które posiadają aktywną polisę podróżną Concordii i zaniepokojone są sytuacją związaną z koronawirusem, mogą otrzymać niezbędne informacje od Centrum Pomocy Concordii.
Jeżeli przebywają Państwo za granicą i potrzebują pomocy medycznej, Centrum Pomocy w każdym takim przypadku przeprowadza wstępną ocenę medyczną dla osób z symptomami chorobowymi oraz przekazuje instrukcję postępowania w razie zagrożenia wystąpienia koronawirusa.
Centrum Pomocy Concordii na bieżąco śledzi również wytyczne MSZ, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej organizacji Zdrowia i zalecenia miejscowych władz w Państwach, gdzie stwierdzono przypadki zakażenia koronawirusem.
By otrzymać informacje wystarczy zadzwonić na numer 61 666-17-77 i wybrać temat rozmowy assistance w podróży (wew. 2), by w trakcie rozmowy z konsultantem uzyskać odpowiednią informację.
19.03.2020
Zawieranie polis zdalnie
Szanowni Państwo,
od 19 marca w Concordii Polska T.U. S.A. jest możliwe zawierania polis w procesie zdalnym.
Oznacza to, że mogą Państwo zawrzeć polisę w Concordii u swojego Pośrednika bez osobistego spotkania z nim.
Warunki zawarcia umowy znajdują się w Regulaminie.
W razie pytań prosimy o kontakt z Państwa Doradcą.
19.03.2020
Wydłużony czas oczekiwania na infolinię
Szanowni Państwo,
w związku z sytuacją epidemiologiczną czas oczekiwania na połączenie z Infolinią Kliencką może być wydłużony.
Zachęcamy również do kontaktu drogą e-mailową: biuro@concordiaubezpieczenia.pl
Na wszystkie wiadomości odpowiemy niezwłocznie.
Infolinia do zgłaszania szkód działa nadal – zachęcamy jednak do zgłaszania szkód on-line lub e-mailowo.
17.03.2020
Skontaktuj się ze swoim agentem telefonicznie lub e-mailowo
Szanowni Państwo,
w związku z sytuację epidemiologiczną w Polsce zachęcamy do kontaktu telefonicznego i e-mailowego z agentami.
Tą drogą można załatwić wiele spraw.
17.03.2020
Utrudniony kontakt z jednostkami terenowymi
Szanowni Państwo,
w najbliższym czasie kontakt z naszymi jednostkami terenowymi może być utrudniony z uwagi na sytuację epidemiologiczną w Polsce.
Za powstałe niedogodności przepraszamy.
13.03.2020
Ubezpieczenie turystyczne a pandemia
Szanowni Państwo,
w związku z ogłoszoną pandemią koronawirusa mogą być Państwo zaniepokojeni, czy są Państwo chronieni i w jakim zakresie.
Zebraliśmy najczęstsze wątpliwości i prosimy, aby zapoznali się Państwo z poniższymi odpowiedziami.
1. Jeżeli ubezpieczony rozpoczął swoją podróż przed ogłoszeniem pandemii, nie odmówimy pokrycia kosztów pomocy medycznej spowodowanych przez koronawirusa.
Dotyczy to również sytuacji, jeśli ubezpieczony wjechał do kraju lub regionu przed ogłoszeniem przez władze lokalne ograniczeń podróży i przekraczania granic. W pozostałych przypadkach odmówimy pokrycia kosztów leczenia lub innych wydatków związanych z zakażeniem koronawirusem.
2. W sytuacji chorób, nieszczęśliwych wypadków lub innych zdarzeń objętych ubezpieczeniem niezwiązanych z zakażeniem koronawirusem, pokryjemy koszty zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, nawet w trakcie trwania stanu pandemii lub w regionach, krajach z ograniczeniami podróży lub zakazami wjazdu.
3. Jeśli ubezpieczeni przebywają za granicą i potrzebują pomocy medycznej, Centrum Pomocy w każdym przypadku przeprowadza wstępną ocenę medyczną dla osób z symptomami chorobowymi oraz przekazuje instrukcję postępowania w razie zagrożenia koronawirusem.
Nasze Centrum Pomocy na bieżąco śledzi również wytyczne MSZ, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, WHO i zalecenia miejscowych władz w państwach, gdzie stwierdzono przypadki zakażenia wirusem SARS- CoV-2.
Aktualne informacje znajdą Państwo również na stronie internetowej:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych